Reklamace
Pro maximální důvěru k našim výrobkům jsme vytvořili reklamační oddělení. V tomto oddělení pracuje paní Babulíková, která je připravena řešit jakýkoliv problém, který se u Vás vyskytne.
Nemusíte chodit do žádné prodejny, ztrácet svůj čas a peníze. Všechno vyřídíte pohodlně a z domova.
V případě dotazů pošlete nám mail na adresu: babulikova@sedackyphase.sk
Pracovní doba: Pon - Pá. : Od 7 hod - 15 hod.
Pro podrobné informace a návod si přečtěte reklamační řád společností skupiny Phase, který tvoří neoddělitelnou součást Vaší objednávky.
Jak to funguje?
- Otevřte si níže uvedený reklamační formulář a vyplňte ho (číslo objednávky je povinný údaj, který vyplňte jako první)
- Potvrzením reklamačního formuláře (odkliknutím zelené fajky) nám odešlete reklamaci na reklamační oddělení
- Potvrzení o přijetí Vaší reklamace (reklamační formulář a reklamační podmínky) Vám bude doručeno na e-mailovou adresu, uvedenou v reklamačním listě
- Nejpozději do 14 kalendářních dnů Vás budeme kontaktovat z důvodu stanovení termínu prohlídky, resp. opravy reklamovaného zboží
- V dohodnutý termín Vás navštíví servisní technik, který, pokud to bude možné, odstraní nahlášenou závadu na místě nebo rozhodne další postup řešení reklamace