Obracím se na Vás se svou zákaznickou zkušeností s Vaší společností a protože je skutečně znamenitá a velmi pozitivní přidávám do kopie i ty, kterým bych kromě Vás osobně chtěla touto cestou poděkovat za skvělou práci.
V první řadě je to marketingové oddělení Vaší společnosti. Klobouk dolů před způsobem, jak dokážete mile a vtipně upoutat na přednosti Vašich sedaček. Jednoznačně na základě Vašeho skvěle zacíleného billboardu jsem se začala o Vaši nabídku zajímat.
Další pozitivní zkušenost na mě čekala na Vaší prodejně na Praze 5 při setkání s paní Jiřinou Plavcovou a i když jsem se do prodejny dostala těšně před koncem provozní doby, paní Plavcová se mi věnovala a ani jediným gestem mi nedala tento fakt najevo, což mě upřímně ve srovnání s jinými zkušenostmi mile potěšilo. Během jejího vysvětlení jsem si udělala jasnou představu, jakou sedačku mohu mít s ohledem na stavební omezení, ale také jakou přesně chci s ohledem na moje očekávání. Skvělé tipy a komunikace mají za následek, že mi doma od pátku stojí přesně takový gauč. Asi poprvé v životě se mi stalo, že jsem si v pátek přála deštivý víkend, abych si nové sedačky užila hned o víkendu co nejvíc. J V příloze je fotka, kterou klidně využijte na Vaši FB stránku.
Mile mě také překvapilo volání z Vaší infolinky a prověření mé zákaznické zkušenosti. Zde jsem slíbila, že se o ni podělím s Vámi.
Závěrem tedy patří poděkování i Vám, ne tak často se mi stane, že nemám žádný námět na zlepšení a mohu jen konstatovat „Jen tak dál, držím vám palce“!
Kateřina Krásová