Pozáruční servis
Každého z nás dokáže pořádně rozlobit, když si zakoupí jakýkoliv výrobek a dostane ho poškozený nebo se na něm něco poškodí později. Ani po uplynutí dohodnuté záruční lhůty nám nejsou naši zákazníci lhostejní. Na požádání jim poskytneme jakoukoliv opravu v rámci servisu naší společnosti jako nadstandartní službu.
Též podáme pomocnou ruku při nepředvídaných událostech, které mohou zákazníka překvapit při užívaní našich výrobků. Nemusíte chodit na žádnou prodejnu, vše vybavíte z pohodlí Vašeho domova vyplněním Servisního listu. Servis můžete též využít i v případě touhy po změně. Pokud byste chtěli po letech změnit druh látky nebo kůže,nic není nemožné. Můžete ji nahradit jiným barevným dizajnem látky nebo kůže.
Služba pozáruční servis se nevztahuje na sedací soupravy starší jak 5 let s výjimkou potahových materiálů s 5 letou zárukou.
Nemusíte chodit na žádnou prodejnu, všechno vybavíte z pohodlí Vašeho domova vyplněním Servisního listu.
V případě dotazů pošlete nám mail na adresu: infoservis@pohodliphase.cz
Jak to funguje?
- Otevřete si přiložený Servisní list a vyplníte číslo Vaší objednávky, s podrobným popisem závady, či Vaše požadavky servisní opravy
- Potvrzením Servisního listu (odkliknutím zelené fajfky) nám odešlete Váš požadavek na oddělení servisu
- Potvrzení o přijetí Vašeho požadavku na servisní opravu Vám bude doručeno na e-mailovou adresu, uvedenou v Servisním listě
- Ohledně opravy, či požadavku na servis, uvedený v Servisním listu Vás bude kontaktovat pracovník servisu ve lhůtě do 30 dnů, který Vás bude zároveň informovat o dalším postupu servisní opravy.